Ένα όνομα που δεν άκουσε σχεδόν κανείς στο ελληνικό ποδόσφαιρο αποχαιρετά τον Ολυμπιακό.
Ο Γιούρι Φερμπέι πέρασε από τις ακαδημίες των “ερυθρόλευκων” χωρίς να καταγράψει ούτε μία επίσημη συμμετοχή — και τώρα συνεχίζει την καριέρα του στην Ουκρανία.
Σύμφωνα με το ουκρανικό μέσο Football24, ο 18χρονος μέσος, γεννημένος στις 8 Μαΐου 2008, εντάσσεται στην ΛΝΖ Τσερκάσι, με την οποία θα αγωνίζεται στην U19 της ομάδας. Ο Φερμπέι είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει την Ουκρανία μετά το ξέσπασμα του πολέμου, αφήνοντας την Ατλέτ Κιέβου για να βρει καταφύγιο στις ακαδημίες του Ολυμπιακού.
Πριν κλείσει με την ΛΝΖ Τσερκάσι, ο νεαρός μέσος πέρασε από δοκιμαστικά σε Ντιναμό Κιέβου και Πολέσια, χωρίς να καταλήξει σε συμφωνία με καμία από τις δύο. Τελικός προορισμός, η Τσερκάσι — μια ομάδα που αγωνίζεται στο Conference League και βρίσκεται στην κορυφή του ουκρανικού πρωταθλήματος.
Όσον αφορά τον… Ολυμπιακό, κανείς δεν “είδε” και κανείς δεν “άκουσε” για τον νεαρό αυτό, που το Transfermarkt τον έχει “ντυμένο” στα… ερυθρόλευκα.



