TALENTABOUT.GR | OFF THE PITCH | Το νέο social media του ποδοσφαίρου!
Social Media

Το νέο social media του ποδοσφαίρου!

Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου θα έχουν τη δική τους “πηγή” πληροφόρησης για τις αγαπημένες τους ομάδες και ποδοσφαιριστές. Το dugout είναι η απόλυτη “στέγη” κάθε ποδοσφαιρόφιλου.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29 Νοεμβρίου 2016 | Talentabout.gr Team

Στην καθημερινότητα μας έχουν μπει για τα καλά πλέον τα social media. Facebook, Instagram και Twitter είναι καθημερινά μερικές από τις ασχολίες μας, οι οποίες μπορούν να μας ενημερώσουν για κάποια θέματα, αλλά και να μας “ενώσουν” με κάποιους ανθρώπους. Πως θα σας φαινόταν ένα “νέο” Facebook, το οποίο θα ασχολείται αποκλειστικά με το ποδόσφαιρο;Αυτή την ιδέα έχει το dugout.com.

Τι είναι αυτό; Είναι ένας νέος τρόπος ενημέρωσης αποκλειστικά όμως για θέματα που αφορούν τις ομάδες που συμμετέχουν σε αυτή την ιδέα. Μέχρι στιγμής 19 σύλλογοι έχουν μπει στο dugout.com και ανεβάζουν καθημερινά στιγμές απο τις προπονήσεις των ομάδων τους, στιγμές απο κάποιον αγώνα. Με λίγα λόγια οτιδήποτε μπορεί να έχει σχέση με την ομάδα και μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον των followers.

Οι ομάδες μέσα από αυτό σκοπεύουν να βγάλουν χρήματα, όπως στο facebook, μέσα από την πώληση στοχευμένης διαφήμισης, η οποία θα αφορά κάθε χρήστη ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του.

Οι 19 ομάδες που έχουν λογαριασμό είναι οι Μίλαν, Άρσεναλ, Μονακό, Ρόμα, Τσέλσι, Κλαμπ Αμέρικα, Μπάγερν Μονάχου, Μπαρτσελόνα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Γιουβέντους, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι, Παρί Σεν Ζερμέν, Γουέστ Χαμ, Τότεναμ, Σουόνσι, Σάντερλαντ, Σαουθάμπτον και Ρεαλ Μαδρίτης. Σε αυτό το νέο εγχείρημα συμμετέχουν όμως και 5 ποδοσφαιριστές. Πρόκειται για τους Πάουλο Ντιμπάλα, Πατρις Εβρά, Τζιανλουίτζι Μπουφόν, Ερικ Λαμέλα και Εντισον Καβάνι.

Μέτοχοι στην όλη επιχείρηση είναι οι ίδιες οι ομάδες, αλλά και κάποιοι επιχειρηματίες. Ήδη το νέο αυτό εγχείρημα υπόσχεται πως μετά την πρώτη διετία θα έχει ετήσια έσοδα που θα φτάνουν τα 75.000.000 δολάρια, ενώ θα μοιράζει και κέρδη ύψους 30.000.000 δολαρίων κάθε χρόνο.

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το dugout, αφορά κυρίως νεαρές ηλικίες απο 16-25 ετών, καθώς αυτές χρησιμοποιούν ασταμάτητα τα social media. Με το ξεκίνημα του, μιλάει 8 γλώσσες. Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Καταλανικά, Πορτογαλικά και Ινδονησιακά. Βέβαια θέλει να ανοιχτεί κι άλλο και κυρίως στις Ασιατικές χώρες, οι οποίες έχουν μεγάλη ποδοσφαιρική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Κανένα social media δεν μπορεί να συναγωνιστεί το facebook, αλλά όπως φαίνεται το dugout θέλει να “χτυπήσει” όλους όσους ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Επιτέλους οι ποδοσφαιρόφιλοι βρήκαμε την νέας μας διαδικτυακή στέγη…

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ