Κατά την διάρκεια του El Classico στις 22 Μαρτίου, η Μπαρτσελόνα σε συνεργασία με το Facebook παρουσίασαν την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας και οι φίλαθλοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μία πρωτόγνωρη εμπειρία
Χρησιμοποιώντας έναν ειδικό εξοπλισμό που ονομάζεται Oculus, κατασκευασμένο από τους επιστήμονες του Facebook, έδωσαν την δυνατότητα στους χρήστες να παρακολουθούν βίντεο σε 360 μοίρες.
Το κοινό παρακολούθησε διάφορες στιγμές, όπως την είσοδο των δύο ομάδων αλλά και το κορεό που δημιούργησαν οι οπαδοί για να τιμήσουν τη μνήμη του Γιόχαν Κρόιφ. Οι αντιδράσεις ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδες για όσους χρησιμοποίησαν αυτή τη παράξενη συσκευή.
Ο Εμπορικός Διευθυντής των "καταλανών", Φραντσέσκο Κάλβο, τόνισε:
"Τον τελευταίο καιρό έχουμε αρχίσει να εστιάζουμε στην εικονική πραγματικότητα, όχι μόνο για να επιτρέπουμε στους οπαδούς μας να ζουν την εμπειρία της Μπαρτσελόνα από κάθε γωνία του πλανήτη, αλλά γιατί θα ανοίξει νέους δρόμους στο μάρκετινγκ και συγκεκριμένα στις ψηφιακές χορηγίες".