Κίνηση που αφορά και τις ακαδημίες του Ολυμπιακού.
Ο Αβραάμ Παπαδόπουλος, που την περασμένη σεζόν βρισκόταν στον πάγκο της U17, εντάσσεται πλέον στο τεχνικό επιτελείο του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, αναλαμβάνοντας τη θέση που άφησε κενή ο Σωτήρης Συλαϊδόπουλος πριν από έναν χρόνο.
Ο 42χρονος παλαίμαχος αμυντικός — που υπηρέτησε τον Ολυμπιακό ως παίκτης για εννέα χρόνια κατακτώντας οκτώ πρωταθλήματα και τέσσερα Κύπελλα — κάνει έτσι ένα σημαντικό βήμα στην προπονητική του πορεία, ανεβαίνοντας από τις ακαδημίες στην πρώτη ομάδα.
Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης είναι ότι η θέση του προπονητή στην U17 του Ολυμπιακού έμεινε κενή, με τον σύλλογο να αναζητά τον κατάλληλο άνθρωπο ενόψει της νέας σεζόν.


