Ένας ακόμα νεαρός ποδοσφαιριστής που διαμορφώθηκε στην Ακαδημία Σφακιανάκη κάνει το επόμενο βήμα.
Ο Οδυσσέας Ντάση εντάσσεται στην U15 του Παναιτωλικού και ετοιμάζεται για το Αγρίνιο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ακαδημίας:
“Όπως είχαμε προαναφέρει πριν μερικές εβδομάδες έχουμε την τιμή να ανακοινώσουμε και επίσημα ότι ακόμα ένας αθλητής μάς, μετά από μία εξαιρετική χρονιά θα αγωνίζεται πλέον στο πρωτάθλημα υποδομών τής Super League.
Μιλάμε για έναν αξιόλογο αθλητή και εξαίρετο χαρακτήρα τον ΟΔΥΣΣΕΑ ΝΤΑΣΗ, όπου θα αγωνίζεται πλέον στήν Under 15 τής Π.Α.Ε ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.
ΟΔΥΣΣΕΑ σού ευχόμαστε κάθε επιτυχία. Η σχολή μάς θα συνεχίσει να είναι δίπλα σου κάι να στηρίζει τήν προσπάθεια σού.
Κάνε μάς υπερήφανους”


