Σε μια ακόμη επένδυση για το μέλλον προχωρά ο Άρης, καθώς ολοκλήρωσε την απόκτηση του Ντιαλό Σανουσί.
Ο 20χρονος Ιβοριανός κεντρικός μέσος αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στη Δανία με τη φανέλα της Νόρτζελαντ, καταγράφοντας επτά συμμετοχές με την ομάδα Νέων (U19), ενώ είχε συμπεριληφθεί και αρκετές φορές στην αποστολή της πρώτης ομάδας του δανέζικου συλλόγου.
Ο νεαρός άσος αναμένεται να φτάσει στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή (28/6) προκειμένου να ολοκληρώσει το τυπικό σκέλος της μετακίνησής του.
Τη Δευτέρα (29/6), ο Σανουσί θα υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και αμέσως μετά θα βρεθεί στα γραφεία της “κιτρινόμαυρης” ΠΑΕ για να επικυρώσει τη συμφωνία, υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας τετραετούς διάρκειας.
Ο Αφρικανός ανήκε από το 2024 στη Νόρτζελαντ, ωστόσο δεν κατάφερε να αγωνιστεί στην πρώτη ομάδα, αποχωρώντας για μια νέα “σελίδα” στην καριέρα του.


