Στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας της πρώτης ομάδας του Άρη θα συμμετάσχουν έξι νεαροί ποδοσφαιριστές από το τμήμα υποδομής της U19.
Συγκεκριμένα, οι Σιταράς, Καραμανλής και Αντωνιάδης, οι οποίοι ξεχώρισαν με τις εμφανίσεις τους την περασμένη αγωνιστική περίοδο, αξιολογήθηκαν θετικά για προβιβασμό.
Ο Γρηγορίου αποφάσισε να τους συμπεριλάβει στην αποστολή προκειμένου να τους παρακολουθήσει από κοντά και να αξιολογήσει την ετοιμότητά τους για το επόμενο επαγγελματικό βήμα.
Παράλληλα, το παρών στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας θα δώσουν και οι Χαρούπας, Παπασαραφιανός και Καμτσής, οι οποίοι βρίσκονται ήδη από την περσινή χρονιά στο πλάνο της πρώτης ομάδας.


