Αναλυτικότερα, απαριθμώντας μόνο στο Twitter πάνω από 8.5 εκατομμύρια προβολές, το εν λόγω κλιπ δείχνει έναν άνθρωπο που μέσα από το ψηφιακό του avatar κάνει τα ψώνια του σε ένα ψηφιακό supermarket, διαλέγοντας ψηφιακά αντίγραφα των αντικειμένων που θέλει από τα ράφια του 3D χώρου.
Όποιος έχει δει ποτέ VR παιχνίδι σίγουρα θα είναι κάπως πιο εξοικειωμένος με το θέαμα, το αποκορύφωμα του οποίου είναι η ψηφιακή ανθρωπόμορφη AI βοηθός που είναι εκεί για να βοηθήσει με τα ψώνια. Αφού τελειώσουν οι αγορές, ένα αυτόνομο drone μεταφέρει τα ψώνια στο αυτοκίνητο του πελάτη από μόνο του.
Μπορείτε να δείτε το εν λόγω βίντεο μέσα από τον player που ακολουθεί για να καταλάβετε καλύτερα.
Ωστόσο, στην υπόθεση υπάρχει ένα μεγάλο “αλλά”. Το βίντεο δεν είναι καινούργιο. Όχι, δε δημιουργήθηκε με αφορμή την πρόσφατη τρέλα που επικρατεί με τα NFTs και το metaverse. Αντιθέτως, μιλάμε για βίντεο του 2017, το οποίο δημιουργήθηκε με στόχο να εντυπωσιάσει τους influencers που επισκέφτηκαν την έκθεση SXSW 2017.
Το συμπέρασμα; Το metaverse δεν είναι σε καμία περίπτωση νέα ιδέα, αλλά ένα concept που ανακυκλώνεται εδώ και δεκαετίες, θέλοντας τους ανθρώπους να ζουν, να επικοινωνούν και να κάνουν τα πάντα σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Η πρώτη Matrix ταινία έκανε mainstream μια παρόμοια ιδέα το 1999.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τεχνολογία πλέον είναι πιο κοντά από ποτέ στην πραγματική επίτευξη αυτής της παραδόξως παλιάς ιδέας. Έτσι, με γιγαντιαίες εταιρίες πολλών δισεκατομμυρίων, όπως το Facebook που άλλαξε το όνομά του σε Meta και ρίχνει λεφτά με το τσουβάλι στην ιδέα, ίσως το σενάριο να περάσει από τη θεωρία στην πράξη.
Βέβαια, κρίνοντας από τις αντιδράσεις των χρηστών στα σχόλια του συγκεκριμένου βίντεο, σίγουρα δεν “ψήνονται” όλοι με την ιδέα μιας ψηφιακής πραγματικότητας.
This is how Walmart envisions Shopping in the #Metaverse.
Thoughts? 💭 pic.twitter.com/5l7KhoBse7
— Homo Digitalis (@DigitalisHomo) January 3, 2022
Πηγή: unboxholics