H πανδημία του κορονοϊού και ο εγκλεισμός στο σπίτι έχει “πειράξει” σε μεγάλο βαθμό τα νεύρα και τα εγκεφαλικά κύτταρα όλων μας.
Μετά λοιπόν τον “πόλεμο” που έγινε για ένα ρολό χαρτί υγείας, ο στόχος των καταναλωτών άλλαξε κατεύθυνση και εστίασε στα… σκόρδα.
Οι Έλληνες παραγωγοί σκόρδων, όπως παραδέχθηκαν, ξεπούλησαν τα προϊόντα τους νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά.
Εξήγηση υπάρχει, για την ακρίβεια υπάρχον δύο. Μια λογική και μια… παράλογη.
Ξεκινώντας από τα λογικά, το εμπόριο σκόρδου από την Κίνα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ήταν συνηθισμένο και οι περισσότεροι καταναλωτές έτρωγαν σκόρδο με “καταγωγή” από την χώρα της Ασίας, εν γνώση τους.
Πλέον, μετά την “γέννηση” του κορονοϊού στην Κίνα, για ευνόητους λόγους, ο κόσμος στράφηκε στα εγχώρια σκόρδα δίνοντας ξανά χαρά στον Έλληνα παραγωγό.
Από την άλλη μεριά, οι συνωμοσιολογίες και τα “γιατροσόφια” του διαδικτύου (και όχι μόνο), πέρασαν στον κόσμο το “μήνυμα” πως το σκόρδο είναι η απάντηση στον κορονοϊό και πως οι ουσίες του λαχανικού αυτού είναι ικανές να βάλουν “στοπ” στην ίωση.
Όπως καταλαβαίνετε έγινε μια “επίθεση” στα σκόρδα και από ότι φαίνεται για λίγο καιρό θα ψάχνουμε να τα βρούμε με το κιάλι, μέχρι ο στόχος των καταναλωτών να… αλλάξει κατεύθυνση.