Μπορεί να μην είναι το… πρώτο όνομα στη Μπορούσια Ντόρτμουντ, όπως ήταν κάποτε.
Και αυτό γιατί ο Πιέρ Εμερίκ Ομπαμεγιάνγκ κάνει ΚΑΙ φέτος σπουδαία σεζόν, αλλά και γιατί εκείνος ΚΑΙ φέτος αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα τραυματισμών.
Όμως ο Μάρκο Ρόις ακόμα “πουλάει”.
Ο Γερμανός στράικερ ήταν το κεντρικό πρόσωπο του τελευταίου διαφημιστικού βίντεο της Puma με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή να διαφημίζει ειδικό άρωμα, ώστε όλοι όσοι το αγοράσουν και το δοκιμάσουν να τον… θυμίζουν.