Παρασκευή, 18/04/25
Ισπανία

Έφερε… 500 εκατ στην Nike ο Κριστιάνο Ρονάλντο!

Το τεράστιο όνομα και η παγκόσμια δημοφιλία του Κριστιάνο Ρονάλντο ευνοεί εμπορικά, τόσο τον ίδιο όσο και τους χορηγούς του. Μάλιστα, μέσα στο 2016 οι δημοσιεύσεις του Πορτογάλου σούπερ-σταρ προσέφεραν στην Nike ένα ποσό της τάξης των 500 εκατ. ευρώ.

Λίγους μήνες νωρίτερα, η πασίγνωστη εταιρία με τον Πορτογάλο άσο της Ρεάλ Μαδρίτης, επέκτειναν την συνεργασία τους, χωρίς ωστόσο να βγουν προς τα έξω η διάρκεια της και οι οικονομικές απολαβές του Πορτογάλου.

Σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν, ο “CR7” θα συνεργάζεται εφ’όρου ζωής με την Nike, ενώ σε μακροχρόνιο επίπεδο οι απολαβές του θα φτάνουν στο αστρονομικό ποσό του 1 δις. ευρώ.

Το νούμερο μπορεί να… “ζαλίζει“, παρόλα αυτά ίσως αποδειχθεί και λίγο εάν αναλογιστούμε αυτά που προσφέρει στην Αμερικάνικη αθλητική εταιρεία. Η Hookit, η οποία ειδικεύεται στην αξιολόγηση των χορηγικών συνεργασιών, σύμφωνα με μελέτη της κατέληξε στο συμπέρασμα πως ο Κριστιάνο Ρονάλντο προσέφερε, μέσω των αναρτήσεων του στα Social Media, το τεράστιο ποσό των 500 εκατ. ευρώ. Με πιο απλά λόγια, η Nike αν δεν συνεργαζόταν με τον Ρονάλντο θα έπρεπε να πληρώσει 500 εκατ. ευρώ προκειμένου να διαφημιστεί τόσο καλά.

Ο Ρονάλντο είναι μία κατηγορία μόνος του, στα Social Media. Πιο συγκεκριμένα, ο Πορτογάλος σούπερ-σταρ απαριθμεί 260 εκατ. φίλους σε Facebook, Twitter και Instagram. Την χρονιά που μας πέρασε, σε αυτόν τον αριθμό προστέθηκαν 65 εκατ. φίλοι. Αυτός ο αριθμός είναι μαζί οι διαδικτυακοί φίλοι του Κόμπε Μπράιαντ και του Κέβιν Ντουράντ μαζί

Στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, ο Ρονάλντο έχει 120 εκατ. φίλους. Αριθμός που είναι ο μεγαλύτερος στον πλανήτη. Οι ειδικοί της Hookit επεσήμαναν πως τα 500 εκατ δεν προέρχονται από τις πωλήσεις των προϊόντων με το όνομα του Κριστιάνο, αλλά από τα ποσταρίσματα του στα Social Media.

Ο αστέρας της Ρεάλ δημοσίευσε όλο το 2016 1.703 φορές, με τις αναρτήσεις του να δημιουργούν 2,25 δισ. αλληλεπιδράσεις (likes, σχόλια, shares κλπ). Από όλο αυτό το σύνολο των δημοσιεύσεων, οι 347 αφορούσαν τη Nike, με τις αλληλεπιδράσεις να φτάνουν τα 477 εκατομμύρια.

Η μέθοδος που χρησιμοποιεί η Hookit αξιολογεί και τον τύπο αλλά και την ποιότητα της διαφημιστικής προώθησης, ενώ συνυπολογίζονται και οι αντιδράσεις που προκαλούνται. Την μεγαλύτερη εμπορική αξία την είχε η φωτογραφία που ανέβασε ο Πορτογάλος άσος στο Instagram μετά τον τελικό του Euro, τον περασμένο Ιούλιο.

Η photo ήταν ένα σκίτσο του Ρονάλντο στην κορυφή του Πύργου του Άιφελ, το οποίο ήταν περιστοιχισμένο από την πασίγνωστη έκφραση “Just Do It“. Η εν λόγω ανάρτηση είχε 1,7 εκατομμύρια likes και σχεδόν 13.000 σχόλια. Η δημοσίευση αυτή έφερε στην Nike έσοδα ύψους 5.800.000 δολαρίων!

cristiano_nike

Τέλος, ο συνιδρυτής της Hookit, Σκοτ Τίλτον δήλωσε:

“Ο Κριστιάνο είναι ένα από τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη και έχει καταφέρει να αξιοποιήσει τη δημοφιλία του στα social media σε τέτοιο βαθμό που την έχει μετατρέψει σε μία μιντιακή υπερδύναμη που προσφέρει τεράστια αξία στους χορηγούς τους”

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ολυμπιακός (U19) - Λαμία (U19)

Έβγαλε το… επτάσφαιρο ο Ολυμπιακός!

Ο Ολυμπιακός πέρασε το εμπόδιο της Λαμίας, επικρατώντας με 7-0, για την εξ αναβολής 16η αγωνιστική της...
Ισπανία

Τελευταίο… παιχνίδι του Αντσελότι στη Ρεάλ!

Ο Ιταλός προπονητής γνωρίζει πως το... τέλος του από τη "Βασίλισσα" σιγά σιγά πλησιάζει και σκέφτεται την...
ΠΑΟΚ (U17)

Η παρακάμερα της κατάκτησης του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ!

Ο ΠΑΟΚ χθες σήκωσε το πρωτάθλημα με κάθε επισημότητα, σηκώνοντας το τρόπαιο του πρωταθλητή. Δείτε το παρασκήνιο της...
Άρης (U19)

Ο Ουζουνίδης τσεκάρει προσεκτικά την U19!

Ο Άρης πρέπει επιτέλους να κοιτάξει και τις Ακαδημίες του και αυτό το μήνυμα έχει πάρει ο...
Ολυμπιακός

Αδιανόητο το ποσό που… αφήνει τον Κωστούλα ο Ολυμπιακός!

Ο Ολυμπιακός έχει πάει σε άλλο επίπεδο την Ακαδημία του, δείχνοντας πως πλέον βάζει... υψηλά στάνταρ στις...