Τα κέρδη που είχε η Μπαρτσελόνα την περασμένη αγωνιστική περίοδο, “έβγαλε” στην δημοσιότητα ο οίκος οικονομικών υπηρεσιών “Deloitte“, στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσης, η οποία αφορά τα οικονομικά δεδομένα των μεγάλων ποδοσφαιρικών clubs της “Γηραιάς” Ηπείρου.
Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα, η Μπαρτσελόνα παρέμεινε σταθερά η 2η οικονομική δύναμη του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, αυξάνοντας σε σημαντικό βαθμό τα έσοδα της (620.200.000 ευρώ), σε σχέση με την σεζόν 2014-15.
Η άνοδος αυτή, στα συνολικά έσοδα, οφείλεται στην μεγάλη προσέλευση των θεατών στο γήπεδο, ειδικά στους μεγάλους αγώνες, αλλά κυρίως στις κερδοφόρες χορηγικές συμφωνίες που “έκλεισαν” οι “μπλαουγκράνα“.
Πρέπει να “τονίσουμε” ότι η χρήση του Καμπ Νου για μη ποδοσφαιρικές εκδηλώσεις, αύξησε κι άλλο τα έσοδα στα ταμεία του συλλόγου.
Όσον αφορά τα επόμενα χρόνια, οι ιθύνοντες της Μπαρτσελόνα έχουν θέσει ως στόχο να φτάσουν τον ετήσιο τζίρο στο 1 δισ. ευρώ. Αυτό απέχει αρκετά ακόμα, ωστόσο οι “μπλαουγκράνα” κλείνοντας συμφωνίες με εταιρίες όπως η Nike (120.000.000 ευρώ ετησίως) και η Rakuten (55.000.000 ευρώ ετησίως) θα ενισχύσουν κατά πολύ την προσπάθεια.
Οι άνθρωποι της “Deloitte” υποστηρίζουν ότι η Μπαρτσελόνα, έχει πλέον όλα τα φόντα να γίνει μόλις η 3η ομάδα που ανεβαίνει στην κορυφή της σχετικής έρευνας (η οποία πραγματοποιείται την τελευταία 20ετία) μετά τις Ρεάλ Μαδρίτης και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.