Το… “αγαπημένο” σπορ των Κινέζων φαίνεται πως είναι το ποδόσφαιρο καθώς, σύμφωνα με σχετική έρευνα της “Nielsen”, το 31% του πληθυσμού της χώρας “λατρεύει” όσο τίποτα το άθλημα.
Αυτό το ποσοστό αποτυπώνει τον εντυπωσιακό αριθμό των 450.000.000 ανθρώπων που παρακολουθούν φανατικά ποδόσφαιρο στην χώρα της Άπω Ανατολής. Έτσι κατανοεί κανείς το πόσο προσοδοφόρο είναι για μία ομάδα να απευθυνθεί στη συγκεκριμένη αγορά.
Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η ομάδα που έχει τους περισσότερους οπαδούς στην Κίνα είναι η Ρεάλ Μαδρίτης. Οι “μερένχες” βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής λίστας, έχοντας 127.000.000 φανς.
Στην 2η θέση συναντούμε τις δύο ομάδες του Μιλάνου. Μίλαν και Ίντερ έχουν από 106.000.000 φιλάθλους η καθεμία. Το αξιοσημείωτο, πάντως, στην πρώτη πεντάδα αυτής της λίστας είναι ότι δεν συναντάμε καμία ομάδα της Πρέμιερ Λίγκ, η οποία έχει επενδύσει πάρα πολλά στην προβολή της στην “κίτρινη” ήπειρο.
Τέλος, πρέπει να σημειώσουμε πως οι ειδικοί μάρκετινγκ της εν λόγω εταιρίας αναφέρθηκαν σε κάποιες ιδιαιτερότητες της αγοράς της Κίνας δηλώνοντας:
“Για εκείνους που ακολουθούν το ποδόσφαιρο στην Άπω Ανατολή συχνά οι παίκτες είναι πιο σημαντικοί από τις ομάδες. Αυτό δημιουργεί μια ταύτιση με μεμονωμένα άτομα, όπως συμβαίνει στον κινηματογράφο σε αστέρες του Χόλιγουντ. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, να βρούμε ανθρώπους που ακολουθούν διαφορετικές ομάδες να υποστηρίζουν τους ίδιους παίκτες αντίπαλων συλλόγων. Ως εκ τούτου, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να καταρτίσει κάποιος ένα χάρτη με τις επιθυμίες των Κινέζων για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους”.