Ευφυέστατο το νέο διαφημιστικό της Nike, λίγο πριν αρχίσει το EURO 2016, με πρωταγωνιστές τους Κριστιάνο Ρονάλντο και πιτσιρικά σε εναλλαγή ρόλων.
“Πιτσιρικάς αποκτά ξαφνικά το ποδοσφαιρικό ταλέντο και τη ζωή του Κριστιάνο Ρονάλντο, μετά από άγγιγμα του Πορτογάλου αστέρα”. Αυτό είναι το σενάριο του νέου διαφημιστικού της Nike, που βγαίνει σε κυκλοφορία σήμερα 9 Ιουνίου, λίγο πριν την έναρξη του EURO 2016.
Ο τίτλος του διαφημιστικού είναι “The Switch” και σύμφωνα με το σενάριο ο Πορτογάλος σούπερ σταρ, αλλάζει προσωπικότητα με έναν 16χρονο που βλέπει το ματς της Πορτογαλίας από την κερκίδα.
Ο Ρονάλντο γίνεται… 16χρονος χωρίς να έχει ιδέα που βρίσκεται, ενώ ο άλλος του εαυτός απολαμβάνει τη χλιδή και τη ζωή του Πορτογάλου. Ώσπου κάποια στιγμή ξανασυναντιούνται και ο νεαρός έχει καταφέρει να γίνει διεθνής ποδοσφαιριστής με την Αγγλία. Η “μάχη” τους εντός γήπέδου τότε γίνεται… επική!
https://www.youtube.com/watch?v=scWpXEYZEGk