Η Μπαρτσελόνα και ο χορηγός της, Maurice Lacroix κατασκευαστής ρολογιών, σκέφτηκαν μια ευφάνταστη ιδέα, προκειμένου αφενός να προωθήσουν τα προϊόντα τους αφετέρου να ενώσουν τους fan του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο σε μια κοινότητα και να τους “προκαλέσουν” να δείξουν τις δυνατότητές τους στον χειρισμό της μπάλας.
Έως τις 11 Ιουλίου, οποιοσδήποτε ανά τον κόσμο θα μπορεί να στείλει ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, στο οποίο κάνει “γκελάκια” (επαναλαμβανόμενα χτυπήματα χωρίς το αντικείμενο να πέφτει κάτω) με μπάλα ή οτιδήποτε άλλο, στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για τη συγκεκριμένη καμπάνια. Οι διαγωνιζόμενοι θα κριθούν από το κοινό, με τους καλύτερους να κερδίζουν πολύτιμα ρολόγια από την ελβετική εταιρεία. Βραβεία θα δοθούν επίσης και με κριτήριο τη δημιουργικότητα, καθώς και την τοποθεσία όπου γίνεται η προσπάθεια.