Στο πλαίσιο της χορηγικής της συνεργασίας με τη Γερμανική Ομοσπονδία και ενόψει του EURO 2016, οι άνθρωποι του γερμανικού τμήματος της Ferrero αποφάσισαν να αλλάξουν τη γνωστή συσκευασία βάζοντας φωτογραφίες των παικτών της εθνικής Γερμανίας, από όταν ήταν παιδιά. Σκοπός της καμπάνιας, πέρα από την διαφημιστική προβολή της παιδικής σοκολάτα Kinder, είναι η καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς πολλοί από τους ποδοσφαιριστές που απεικονίζονται στην συσκευασία, προέρχονται από οικογένειες μεταναστών.
Τα αγόρια μοιάζουν περισσότερο να είναι αφρικανικής καταγωγής, ή από χώρες της Μέσης Ανατολής. Και φυσικά αυτό εξόργισε τους οπαδούς του Pegida, γερμανικού ξενοφοβικού κινήματος, που ανέβασε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. “Δεν σταματούν πουθενά”, ανέφερε η αρχική ανάρτηση στο Facebook. “Πράγματι μπορείς να την αγοράσεις έτσι ή κάνουν πλάκα;” ανέφερε άλλος σχολιαστής ή ένας τρίτος: “Δεν μπορεί, πρέπει να είναι κάποιο αστείο” και ένας ακόμη: “Προσπαθούν να μας ξεγελάσουν να αποδεχθούμε κάθε σκουπίδι ως κάτι το φυσιολογικό. Καημένη Γερμανία“. Με μηνύματα τους εκφράστηκαν εναντίον της αλλαγής στις συσκευασίας, προτείνοντας μέχρι και μποϊκοτάζ των προϊόντων.
Όλα αυτά πριν αποκαλυφθεί πως τα συγκεκριμένα παιδάκια έχουν γίνει άντρες και μάλιστα έχουν χαρίσει στη Γερμανία τεράστιες επιτυχίες και έχουν κάνει το γερμανικό λαό υπερήφανο.