TALENTABOUT.GR | The Insider | Έτσι παίρνεις… κιλά χωρίς να το καταλάβεις!
Διατροφή

Έτσι παίρνεις… κιλά χωρίς να το καταλάβεις!

Κάνεις διατροφή. Δεν τρως ανθυγιεινά και δεν κάνεις υπερβολές. Θεωρείς ότι αυτός είναι ένας τρόπος για να μείνεις στα κιλά σου. Λογικό. Τι συμβαίνει, όμως, και παίρνεις βάρος;

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26 Νοεμβρίου 2021 | Talentabout.gr Team

Υπάρχουν πολλές μικρές συνήθειες που δεν τους δίνουμε σημασία αλλά είναι πολύ πιθανό να πάρουμε κιλά από αυτές.

Ξαναγεμίζετε τα πλαστικά μπουκάλια νερού

Υπάρχει λόγος που τα πλαστικά μπουκάλια νερού είναι μιας χρήσης. Όταν ένα μπουκαλάκι νερό τελειώνει πέτα το, αγόρασε άλλο. Μην το ξαναγεμίζεις και μην το ξαναχρησιμοποιείς. Τα συστατικά που περιέχονται στο πλαστικό είναι πολύ βλαβερά όταν αυτό παλιώνει και μέσω του νερού εισέρχονται στον οργανισμό μας. Η έστω και ελάχιστη ενίσχυση κιλών πάνω μας μπορεί να συνδέεται άμεσα με αυτό.

Τρώτε πολύ σπιτικό φαγητό

Το σπιτικό φαγητό είναι συνδεδεμένο με το υγιές φαγητό και τις περισσότερες φορές αυτό είναι μια υγιής σκέψη. Ωστόσο καλό είναι να θυμόμαστε πως ακόμα και το υγιές φαγητό έχει θερμίδες. Καμιά φορά έχει και πολλές θερμίδες. Αν νιώθετε απελευθερωμένοι να φάτε πολύ επειδή τυχαίνει να τρώτε στο σπίτι σας, κρατηθείτε. Μπορεί να τρώμε πολύ υγιεινά αλλά αν τρώμε πολύ δεν το γλυτώνουμε: θα παχύνουμε.

Πίνετε διαρκώς αναψυκτικά

Υπάρχουν άνθρωποι που πίνουν τουλάχιστον ένα αναψυκτικό τη μέρα και τις περισσότερες φορές μετά το μεσημεριανό καθώς τους βοηθάει στην πέψη. Πολύ αρνητική συνήθεια που ενδεχομένως να έχει αρνητικές επιπτώσεις ακόμα και αν κατά τα άλλα οι διατροφικές σου συνήθειες σφύζουν από υγεία. Όλα τα αναψυκτικά ασπαρτάμη, μια τεχνητή γλυκαντική ουσία που αυξάνει τα επίπεδα της γλυκόζης και εκτός από παχυντική είναι και ανθυγιεινή.

Τρώτε πολύ γρήγορα

Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής μας επιβάλλουν πολλές φορές το να κινούμαστε γρήγορα σε ό,τι κάνουμε και να μην χρονοτριβούμε. Κατανοητό αλλά στο ζήτημα του φαγητού οφείλουμε να κάνουμε μια εξαίρεση όσο και αν μας πιέζει ο χρόνος μας. Διότι όσο πιο γρήγορα τρώμε τόσο μειώνονται οι δυνατότητες του οργανισμού μας να ενσωματώσει και να επεξεργαστεί την τροφή με αποτέλεσμα να παίρνουμε βάρος. Αν βιάζεστε είναι προτιμότερο να φάτε το μισό φαγητό σας με κανονικούς ρυθμούς παρά όλο και γρήγορα.

Δεν τρώτε τακτικά γεύματα

Δεν αρκεί απλά να τρώτε υγιεινά. Δεν αρκεί απλά να τρώτε λίγο. Πρέπει ταυτόχρονα να τρώτε τακτικά. Να χωρίζετε τα γεύματα της ημέρας σας σε ζώνες και να μην τρώτε άναρχα μέσα στην ημέρα. Ένα ακανόνιστο πρόγραμμα συμβάλλει σε έναν κακό μεταβολισμό. Να χωρίζετε ομοιόμορφα τις θερμίδες που προσλαμβάνει ο οργανισμός μέσα στην ημέρα.

Κάνετε πολύ σκληρή δίαιτα

Θέλετε να χάσετε κιλά και ξεκινάτε εξαντλητικές δίαιτες στις οποίες τρώτε ελάχιστα; Από τα χειρότερα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε στον εαυτό σας όσον αφορά τις διατροφικές σας συνήθειες. Θα σας το επιβεβαιώσει ο κάθε διαιτολόγος. Ό,τι δίαιτα και αν κάνετε θα πρέπει να θρέφεστε με έναν συγκεκριμένο αριθμό από θερμίδες ανά ημέρα και ποτέ, όσο ανάγκη και αν είναι να χάσετε κιλά, δεν πρέπει να μειώνετε αυτός ο αριθμός. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έρθει η στιγμή που η όρεξή σας θα αυξηθεί απότομα και τότε θα φάτε και παραπάνω από το κανονικό.

Τρώτε τις “μεγάλες” βραδινές ώρες

Το έχετε ξενυχτήσει γιατί την επόμενη μέρα δεν πάτε στη δουλειά ή έχετε αϋπνίες και είστε ξύπνιοι; Μπορεί να σας συμβεί κάτι τέτοιο αλλά θα είναι καταστροφικό αν σε αυτό προσθέσετε γεύματα τις "μεγάλες" ώρες. Κι αυτό διότι είναι δεδομένο πως ο οργανισμός σου δεν θα μπορέσει να κάνει την κατάλληλη χώνεψη των όσων θα φας. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η ίδια ποσότητα από θερμίδες προκαλεί επιπλέον κιλά αν καταναλωθεί το βράδυ σε σχέση με την μέρα ακριβώς εξαιτίας της μειωμένης δυνατότητας για χώνεψη σε αυτές τις ώρες.

Πηγή: runnfun.gr

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ