TALENTABOUT.GR | Plus | Youtubers εξηγούν πώς κερδίζουν περισσότερα από $10.000 μηνιαίως!
Plus

Youtubers εξηγούν πώς κερδίζουν περισσότερα από $10.000 μηνιαίως!

Πως μπορούν οι μεγάλοι… Youtubers να έχουν υλικό που τους φέρνει αρκετά χρήματα κάθε μήνα στην τσέπη τους;

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 5 Σεπτεμβρίου 2021 | Talentabout.gr Team

Όσοι διαθέτουν κανάλι στο Youtube – με τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές – και είναι μέλη του προγράμματος συνεργατών που έχει δημιουργήσει η συγκεκριμένη ψηφιακή πλατφόρμα, έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τη συγκεκριμένη λειτουργία χρεώνοντας τους συνδρομητές τους κάθε μήνα με αντάλλαγμα διάφορα προνόμια “μόνο για μέλη”.

Σύμφωνα με το YouTube, πάνω από 140.000 κανάλια κέρδισαν χρήματα από ψηφιακά προϊόντα επί πληρωμή τον Δεκέμβριο του 2020. Για τους ψηφιακούς δημιουργούς περιεχομένου του YouTube, Τζεφ Θόρμαν και Κόρεϊ ΜακΕλρόι, η χρέωση για την παροχή “περιεχομένου μόνο για μέλη” ήταν προσοδοφόρα και συνέβαλε στην αύξηση της δημοτικότητάς τους.

Ο Θόρμαν κερδίζει από τις συνδρομές του καναλιού του Thorman Home Renovation DIY (1,8 εκατομμύρια εγγεγραμμένοι χρήστες) κατά μέσο όρο 15.000 έως 17.000 δολάρια το μήνα γεγονός που επιβεβαιώθηκε και από εκπροσώπους του YouTube. Το κανάλι του ΜακΕλρόι, αντίστοιχα, το Aquarium Co-Op (653.000 συνδρομητές), έχει κατά μέσο όρο κέρδη που αγγίζουν τα 12.500 το μήνα.

“Το YouTube άλλαξε το εισόδημα της επιχείρησής μου”, δήλωσε ο Θόρμαν ο οποίος έκλεισε την εταιρεία παραγωγής του πριν από δύο χρόνια για να επικεντρωθεί στο YouTube σύμφωνα με πληροφορίες του BusinessInsider. Εκτός από την ιδιότητα μέλους, κερδίζει χρήματα από διαφημίσεις, χορηγίες και έσοδα από συνεργάτες. Ο Θόρμαν είναι εργολάβος εδώ και 25 χρόνια και ξεκίνησε το κανάλι του στο YouTube το 2016 για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιών να μάθουν τα μυστικά της ανακαίνισης.

Μεταξύ των πιο δημοφιλών βίντεο του στην ψηφιακή πλατφόρμα ροής είναι το “Πώς να βάψετε επαγγελματικά” (6,6 εκατομμύρια προβολές), “Πώς να χτίσετε ένα υπόστεγο" (7 εκατομμύρια προβολές) και “πώς να ανακαινίσετε μια μπανιέρα” (5,8 εκατομμύρια προβολές). Ο ΜακΕλρόι ξεκίνησε το κανάλι του στο YouTube το 2013, και τα πιο δημοφιλή βίντεο του σχετίζονται με αγορές ενυδρείων (9 εκατομμύρια προβολές), “επίσκεψη σε ιχθυοτροφεία” (2,6 εκατομμύρια προβολές) και “τα ψάρια ενυδρείου” (2,4 εκατομμύρια προβολές).

Οι δύο δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου δήλωσαν ότι οι μεγαλύτερες ροές εσόδων προέρχονται από χορηγούς. Τον τελευταίο ένα χρόνο βέβαια, τα χρήματα που συγκεντρώνουν από τις συνδρομές αποτελούν σημαντικό μέρος του εισοδήματός τους παραδέχονται.

Πηγή: newmoney.gr

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ