TALENTABOUT.GR | Ομάδες | Λάρισα | Η Λάρισα έχει ταλέντα, αλλά πρόβλημα στην… αξιοποίηση τους! (photo)
Λάρισα Ακαδημία

Η Λάρισα έχει ταλέντα, αλλά πρόβλημα στην… αξιοποίηση τους! (photo)

Η Λάρισα έχει στις δικές της Ακαδημίες αρκετό ταλέντο, ωστόσο δεν τα αξιοποιεί, με αποτέλεσμα να χάνονται.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 3 Φεβρουαρίου 2021 | Talentabout.gr Team

Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο βοηθός προπονητή της U19 της Λάρισας, Χρήστος Λιάπης, μίλησε για την κατάσταση στο ποδόσφαιρο, ενώ αναφέρθηκε στα τμήματα υποδομής της ομάδας του.

Όπως ανέφερε ο βοηθός του Μίλτου Ζιάγκα, η Λάρισα έχει… θέμα στο να αξιοποιεί τα ταλέντα της και αυτό θα πρέπει να δουλέψει.

 

 

Αναλυτικά τα όσα είπε:

“Δυστυχώς άλλαξε όλη μας η ζωή. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε τροποποιήσεις, που για όσους γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό, θα καταλάβει, πως σε μια ομάδα υψηλού βεληνεκούς, όπως η ΑΕΛ, το πιο χειρότερο πράγμα είναι να ξεκινά η λειτουργία της και ύστερα από ένα διάστημα να σταματά. Είναι το πιο χειρότερο πράγμα για έναν ποδοσφαιριστή αυτό. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μια ομάδα, που την απαρτίζουν ταλέντα, που ως στόχο και σκοπό έχουν την προώθησή τους στην πρώτη ομάδα και την αποκατάστασή τους, υπογράφοντας επαγγελματικό συμβόλαιο.

 

Ακούστηκε πως υπάρχει μια περίπτωση, να επανεκκίνηση το πρωτάθλημα! Μακάρι να γίνει πράξη κάτι τέτοιο. Το θέλουμε όλοι μας και κυρίως το θέλουν οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές, που δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία, με φόντο την προώθησή τους. Πάντως εκείνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ένα. Πως όλοι διαθέτουν πάθος και θέληση για διάκριση. Η δουλειά που γίνεται σ’ αυτό το τμήμα, που είναι ο προθάλαμος της πρώτης ομάδος είναι σπουδαία.

 

Μαζί με τον Μίλτο Ζιάκα, παρακολουθούμε στενά και μας ενδιαφέρει, η δουλειά μας να έχει αποτέλεσμα. Και θα είμαστε ικανοποιημένοι, μόνον όταν δούμε πως ένας ποδοσφαιριστής της Κ19, υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο. Μόνον τότε, θα αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Η Λάρισα έχει πολλά ταλέντα και θεωρώ, πως εκείνο που λείπει, είναι η αξιοποίησή τους”.

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ