TALENTABOUT.GR | Plus | Περπάτημα: Η καλύτερη άσκηση για όλους
PLUS

Περπάτημα: Η καλύτερη άσκηση για όλους

Σε μια καθημερινότητα, που ο χρόνος είναι πολύτιμος, κανείς δεν δίνει την απαραίτητη προσοχή στην άσκηση του σώματος.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11 Ιανουαρίου 2019 | Talentabout.gr Team

Οι πολλές επαγγελματικές υποχρεώσεις συνήθως μας "κρατούν" μακριά από τη σωματική άσκηση, γεγονός όχι καλό για την υγεία μας. Σήμερα στο Talentabout PLUS θα σας δώσουμε σημαντικούς λόγους, όπου το περπάτημα θα σε βοηθήσει να αναπληρώσεις το "χαμένο έδαφος".

Το περπάτημα μπορεί να γυμνάσει;

Το περπάτημα ή το βάδισμα ανήκει στην κατηγορία των αερόβιων ασκήσεων. Πρόκειται για μια άσκηση που κρατά το σώμα σε διαρκή "ταλάντωση" και προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό.

Πάμε να δούμε κάποιους καλούς λόγους, όπου το περπάτημα "ξεχωρίζει":

  1. Το βάδισμα είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ άσκηση: Στο εξωτερικό θεωρούν πως το περπάτημα είναι το καλύτερο δώρο, που μπορεί να κάνει κάποιος στον εαυτό του. Οι ειδικοί προτείνουν το περπάτημα να λαμβάνει τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.
  2. Είναι ΕΥΚΟΛΟ: Συνήθως μια μέτριας έντασης περπάτημα είναι 2,500 βήματα και είναι πολύ εύκολο, αν σκεφτεί κανείς πως σε 5 λεπτά περπατάμε 500 βήματα.
  3. Δεν κοστίζει: Είναι τελείως ΔΩΡΕΑΝ γυμναστική! Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις τίποτα από τα χρήματα σου, εκτός του να έχεις ένα καλό ζευγάρι παπούτσια.
  4. Κάνει καλό στην ΚΑΡΔΙΑ: Σύμφωνα με έρευνες, άνθρωποι που περπατούν συχνά έχουν καλύτερη υγεία, μειώνοντας έτσι την θνησιμότητα.
  5. Διατηρεί το ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ σε φυσιολογικά επίπεδα: Το περπάτημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χαθούν περιττά κιλά ή αλλιώς να διατηρηθεί το σωματικό βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.
  6. Και φυσικά οι… ΘΕΡΜΙΔΕΣ: Ένας περίπατος με μέτρια ένταση μπορεί να "κάψει" στον οργανισμό έως και 180 θερμίδες την ώρα. Αλλά όσο αυξάνεται ο ρυθμός της έντασης, τόσο και περισσότερες είναι οι θερμίδες, που καίγονται.
  7. Βελτιώνει τις διατροφικές συνήθειες: Μπορεί το περπάτημα να μη σου "ράβει" το στόμα για να μη φας, ωστόσο μπορεί να "απασχολήσει" το μυαλό σου όταν εκείνο έχει… λιγουρίτσες.
  8. Γυμνάζει το σώμα: Με το περπάτημα γυμνάζονται σχεδόν όλοι οι μυς του σώματος, με περισσότερη έμφαση στο κάτω μέρος του σώματος (γάμπες, τετρακέφαλοι…)
  9. Διώχνει αλλεργίες: Μελέτες αναφέρουν πως το περπάτημα από 15 έως 20 λεπτά μπορούν να απομακρύνουν το φτέρνισμα, τη ρινική καταρροή, αλλά και τη συμφόρηση.
  10. Και φυσικά συμβάλει στην ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ: Το περπάτημα είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκτονωθεί ο οργανισμός. Το καθημερινό βάδην δε βοηθά δίνει με γενικότερη αίσθηση ευεξίας και χαλάρωσης.

Σύμφωνα με κάθε ειδικό το περπάτημα θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ημέρας μας. Εκτός του ότι έχει αρκετά πλεονεκτήματα είναι και κάτι που δεν χρειάζεται να διαθέσεις πολύ χρόνο. Μπορείς να περπατάς κατά τη διάρκεια, που είσαι στη δουλειά ή να κάνεις δουλειές στο σπίτι ή το οτιδήποτε. Φυσικά δεν συγκρίνεται με το περπάτημα έξω, αλλά και πάλι βοηθά σε ελάχιστο βαθμό βέβαια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ