TALENTABOUT.GR | Plus | 5 Πράγματα που θα πρέπει να κάνεις μετά το τρέξιμο!
Plus

5 Πράγματα που θα πρέπει να κάνεις μετά το τρέξιμο!

Χρήσιμες συμβουλές για γρήγορα αποτελέσματα! Τι πρέπει να κάνεις μετά το τρέξιμο για τη σωστή ανάρρωση του σώματος…

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13 Νοεμβρίου 2018 | Talentabout.gr Team

Το τρέξιμο είναι μια πολύ καλή άσκηση που μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Το σώμα σου δουλεύει όσο πιο πολύ μπορεί για να μπορέσεις να διανύσεις όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορείς. Το μυαλό είναι όλη την ώρα σε εγρήγορση και προσέχεις που θα πατήσεις για να μη χάσεις την ισορροπία σου.

Μπορεί το τρέξιμο από μόνο του να έχει μια συγκεκριμένη διαδικασία όπως το ζέσταμα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μετά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα περισσότερο. Όπως το σώμα σου χρειάζεται προθέρμανση για να μην έχεις κάποια επιπλοκή κατά την διάρκεια του τρεξίματος, έτσι υπάρχει και μια διαδικασία μετά.

Τι πρέπει να κάνεις μετά το τρέξιμο για τη σωστή ανάρρωση του σώματος!

Ασκήσεις αποθεραπείας

Μετά από αρκετά λεπτά τρεξίματος είναι λογικό να είσαι κουρασμένος και να θέλεις να βγάλεις τα παπούτσια σου και να ξαπλώσεις. Είναι απόλυτα λογικό αλλά δεν είναι σωστό για το σώμα σου. Για να μπορέσει το σώμα σου να ηρεμήσει σωστά θα πρέπει να κάνεις ασκήσεις αποθεραπείας. Είναι πολύ εύκολο να βρεις τέτοιες ασκήσεις καθώς υπάρχουν σε όλο το διαδίκτυο.

Ενυδάτωση

Ένα ακόμα σημαντικό είναι η ενυδάτωση. Ο μεταβολισμός του σώματός σου δουλεύει πιο σωστά όταν το σώμα σου παραμένει ενυδατωμένο μετά από άσκηση. Γι αυτό το λόγο θα πρέπει να πίνει νερό ηλεκτρολυτικά ποτά μέσα σε διάστημα 2 ωρών μετά την άσκηση. Ανάλογα με το πόσο έντονη είναι η δραστηριότητα που έχει επιλέξει θα πρέπει να πίνεις και το ανάλογο νερό. Αν πας για jogging θα χρειαστείς λιγότερο νερό από ότι αν κάνεις cardio.

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ